Underbara helg

Jag sitter i mitt kök just nu och skriver på en blogg som ingen läser när jag egentligen borde sova. Jag råkar vara världens klantigaste, vilket mitt knä har fått uppleva. Det som tidigare bara var en blågrön uppsvullen knöl och kanske kunde liknas vid ett knä, eftersom klantiga jag ramlar hela tiden, har nu fått tillskott av stora srubbsår och rivmärken. Dessutom så blev mina strumpbyxor helt trasiga och jackan smutsig efter dagens lilla fall.

Jag förstår inte hur dumma klantiga lilla jag kan ha en sådan underbar pojkvän. Jag förstår dessutom inte hur han har stått ut med mig, utan att bli galen, i ett år när jag har bränt upp halva hans lägenhet och förstört resten med min klantighet. Och ja, ett år. Hur många gånger jag än skriver det kommer jag nog inte förstå det. Men ändå, samtidigt som det känns smått sjukt att det redan gått ett år känns det så självklart att ha han i mitt liv. Visst har vissa stunder varit jobbiga och svåra, men vi har ändå lyckats klara av det och förbättras av det. Han är underbarast! Det firade vi med att jag blev bjuden på trerättersmiddag, fast jag smög in i köket och hjälpte till litegrann, i lördags :)


Vi spårade och blev lingongrova-fans typ mitt i natten (ursäkta att jag skelar och är osmidig på att ta spegelvända kort, haha)
Jag är fascinerad över att jag fick med Mathias på bild ;)

Nej nu måste jag gå och sova med hopp om att jag ska få på mig byxor i morgon.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Madelene Madelon

Jag läser din blogg kära vän!! Nåja..inte mer sällan än jag läser alla andras. Din är den första jag läser!

Ville bara flika in lite om pojkvänner. Jag tycker att vi ska hedra dem, eftersom det inte kan vara helt lätt att hålla oss flickvänner på jorden. Eldat hår eller nervsammanbrott, det är imponerande!

Och det är helt underbart att ni har varit tsm ett år nu! Ni är som gjutna! Jag insåg för inte så länge sedan att jag är närmare tvåårsdagen en ettårsdagen. Då fick jag en liten chock och kände mig jätte gammal. Det är lite skumt!

Nu har jag skrivit av mig lite grann.

Kram kram <3<3 =D=D

2010-03-23 @ 22:09:25
Postat av: Liwan

hej Anna! Jag håller med ovanstående att jag läser din blogg lika ofta som de andra jag försöker hålla mig uppdaterad med! Men vad har hänt med ditt ansikte?! Jag tror nästan att det är så här illa att vi är släkt, med närmare eftertanke på våran smidighet i respektives boende;) Jag är jämt livrädd att jag på oförklarligt sätt ska riva ner något i min framfart förstår inte hur det går till.. Varför sluta med träningne? Hoppas urinvägsinf kryar på sig! Många kramar. Kusin din!

2010-03-31 @ 09:38:12
URL: http://liwdotcom.blogg.se/
Postat av: Liwan

grattis på ettårsdagen frstn;)!!

2010-03-31 @ 09:41:10
URL: http://liwdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0