Jag hatar överrasskningar, berätta snälla :)

Idag var ingen bra dag. Jag önskar jag kunde vara lika kär i livet som Karro är, eller så är hon bara det för att hon sett Hundtricket, den får henne alltid på lika bra humör medan jag aldrig fattat vad som är grejen med den. Iochförsig så är jag själv så patetisk och ser mest romantiska smörfilmer, som Notting Hill och Love Actually. Jag älskar lyckliga slut och alldeles för perfekta kommentarer. (Notting Hill spelas snart, igen, på datorn. Mmmmm)

Jag har druckit äppelcidervinäger(det ska tydligen vara bra), legat illamående i en soffa en timme senare och imorgon blir det nog att åka till hälsocetralen. Jag bad mamma ringa dit och säga att jag är påväg att dö, ibland känns det så, men hon skrattade bara åt mitt försök att få tid så fort som möjligt.

Jag har suttit uppe och oroat mig för att gå och lägga mig, jag tror inte att jag kommer lyckas sova något.

Godnatt!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sofia

åh hundtricket <3

annapyttipanna, sitter och lyssnar på lasse lindh, kom att tänka på dig ^^ liksom. skulle bara säga det. fin blogg du har :)

2010-03-17 @ 22:39:11
URL: http://weirdcod.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0