Uppsnärjd i det blå



Bild från våran picknick i kylan. Mitt i glädjen över att gått ut tvåan var någon "jättepositiv", haha ;)

Ville lägga ut mer somriga bilder, som typ från midsommarafton som var jättemysig. Men min kamera valde att lägga av lagom på min födelsedag så alla bilder är jättesuddiga och dåliga. Men jag kan lägga ut lite bilder från London och Thailand. Jag vill åka till Kreta nu, nu, nu! Fick en resväska idag som jag ska ha till Kreta, om den inte blir för liten dvs. Har börjat planera packningen, Mathias kommer bli galen på mig, hahaha.



Och så hade jag tänkt lägga upp söta bilder på Mathias. Men eftersom min kamera är störd och Mathias likaså, så blir det aldrig några osuddiga bilder MED M. Jag tror alltid att jag äntligen ska lyckas ta ett bra kort, men M är alltid snabbare än kameran och hoppar iväg.

Nej, nu ska jag snart kliva upp för min näst sista jobbdag och några timmars sömn behöver jag.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0