Sista timmarna som liten

Fick en tvångstanke att jag måste skriva ett sista inlägg som sjuttonåring, ett sista inlägg som barn och oskyldig. Eller kanske inte så allvarligt, det är en av 365 dagar på året och förändrar mig inte mer som person en alla de andra 364. Men på pappret är jag vuxen, får en massa ansvar och så.

Dagen till ära har jag bakat två tårtor till imorgon. De ser goda ut iallafall...

Nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen och vänta tills mamma och pappa sjunger för mig imorgon bitti (hoppas jag iaf, hehe ;) )

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabbe

Nu är du lika gammal som miiiiiiig:)

2010-06-16 @ 19:30:35
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0