Nu tar jag med mig pengarna hem från själen jag nästan sålde

http://sommarbloggen2010.wordpress.com/

Jobbet rullar på, även fast jag blir tröttare och tröttare för varje dag.
Idag fick jag följa med till Fränsta för att hjälpa till att sälja el. Det var väl ganska drygt och gick inte speciellt bra, men jag fick chokladaskar och en och en halv timmes extratid. Pengar rullar in, det går bra nu ;) Dock så sket det sig att träna idag. Jag kommer glatt gåendes in på Hofvallen och längtar efter att träna, men när jag ska gå in i omklädningsrummet var det låst och när jag lika glad tänkte byta om på toan var det låst där också. Så den inte alls lika glada Anna fick bara sätta sig på bussen hem...

Nu sitter jag framför datorn och försöker planera midsommar. Planerna förändrades, men då kanske jag åker bort till M istället. Eller så sitter jag hemma och ruttnar med föräldrarna och gamlingarna, hahaha eller inte...

Åh vilket fail inlägg det här blev. Jag skyller på extrem sömnbrist.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill kan du gå på marité med mig och jennie sen på kvällen (alltså midsommar)? :D



//Kulvännen

2010-06-24 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0