M-M-M-M-M-M-M-athias

Jag känner att jag har haft en extrem skrivtorka på sistone, eller så känns det länge bara för att tiden går i slooowmotion för tillfället.

Vad har hänt i Anna Nymos liv på sistone då? Hmm... kanske inte så mycket vettigt. Jag har äntligen fått mitt halebop abbonemang. Annars jobbar jag typ hela dagarna, kliver upp strax innan halv sju, jobbar till fem, tränar, kommer hem runt åtta, äter och duschar, går och lägger mig vid halv elva, kliver upp vid halv sju...

Jo förresten, jag har fått typ återfall på Lasse Lindh också. Känns skumt, för mig representerar Lasse något i mitt liv som jag lämnat. Ett sätt att vara, ett sätt att se på mig själv och på allt annat som jag inte längre ville vara inblandad i. Jag vet att det bara är musik, men det representerar mer. Något jag inte vill ha, jag vill inte vara den jag var då.

Kanske blir gatufesten. Vill se The Sounds, men jag får se hur det blir med det. Hoppas gör jag iallafall :)

Måste bara få berätta att jag har underbaraste pojkvännen. Nu börjar han bli teknisk också, så han kanske lyckas läsa det här ;)
Puss på dig!

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag. Du får nåt så mycket bättre, du får hela jävla jag.

Kommentarer
Postat av: Karro

men vaddå får se hur det blir?!;O

2010-06-23 @ 11:29:59
Postat av: liindblaads

hur ska du fira din midsommar 2010 ? svara på dagens fråga i bloggen :)

2010-06-23 @ 11:39:50
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: ISA

2010-06-23 @ 12:33:46
URL: http://fashiontourist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0