Natt

Jag saknar Göteborg, hade kunnat stannat hur länge som helst. Menmen, jag fick ju komma hem till min säng iallafall.

Liseberg i lördags var underbart! Förutom att Eve övertala mig att åka alla blöta saker och att Simon, Kristoffer och Andreas är läskiga, hahaha. En lyckad helg helt enkelt. Förutom tävlandet då, jag tror inte längre på att man blir bättre av att träna. Jag blir bara sämre och sämre av det...

Just det! Måste berätta om hemresan. Nattdopp i Mora bland myggen, stanna på alla möjliga mackar för varmkorv och toa och kaffe, gissa låtar på radion när det inte finns täckning och vara så trött att jag inte var vid medvetande. Spännande biltur.

Jag har varit vaken i tolv timmar och min kropp protesterar redan. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0