Pull your self up and dance til´ you drop

Det har hänt mycket på sistone. Bilder från gatufesten ska komma upp när jag får tid att träffa karro :)
Jag har inte sovit mycket de sista dagarna. I lördags kom jag hem halv åtta på morgonen och föll ner i sängen och inatt kunde jag inte sova så då jag fick för mig att gå ut och gå halv sju på morgonen efter en alldeles för kort natt. Så därför går jag nu runt och är så väldigt inte stabil, Mathias vet. Och dessutom så börjar mig mage protestera genom att krampa hela dagen och nacken protesterar mot nackspärr. Men jag ger inte upp, måste kliva upp klockan sju imorgon för att hinna till min körlektion.

Nu är min ork helt bortblåst... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0