Nu drar jag

Idag är första dagen den här veckan jag känner mig normal. Dvs jag går inte dubbelvikt av kramp i magen, storsvettas, har ont i hela kroppen, kan inte äta eller ligger i sängen och sover med feber. Jag känner mig sådär riktigt superduper-laddad inför att tävla imorgon efter en sådan perfekt uppladdningsvecka, eller inte. Gävle, here I come!

Jag läste precis Eve-Linas (förlåt, men jag kan inte låta bli;) ) blogg och såg att hon inte heller är så frisk. Du och jag Eve, det går lika bra som alltid, haha.

Nej nu måste jag öppna väskan för hundronde gången och titta så jag har med mig allt.

Ha det underbart!
Pussar

Det ska bli 30 grader varmt i Gävle i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0