Någonstans där så blev jag den jag är nu

Nejnejnej. Var tog lovet vägen?
Men även fast vardagen inte alls känns lockande så ska det bli lite kul. Eller det som ska bli kul är enbart att inte ha fysik, jag känner redan hur underbart det ska bli med sovmorgon på torsdag, hihi.

Och lovet har varit hur skönt som helst. Jag har fått ordning på mig själv och mitt liv. Jag har kunnat ta dagarna såsom de kommer och jag har kunnat unna mig att sitta i soffan med frukost och bra filmer fram tills att solen gått ner. Jag har helt enkelt levt. Och banne mig att jag ska fortsätta leva även fast det blir vardag. Slutet av höstterminen var hemsk, en svart otäck slemmig dimma typ. Nu är det snart vår, eller nästan snart, och nu kära miljövänner ska vi slippa plågas av fysiken och kunna skryta med att vi minnsann är lediga när de andra har fysik. Och ingen bild heller, det betyder sex timmar mindre skola per vecka.

Ha det alltid underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0