Jag kan ha räknat sekunderna som gått

Nu har jag gjort allt jag kommer på att jag kan göra istället för engelska. Jag orkar inte. Jag kan inte. Jag vill inte göra engelska. Men för mitt samvetes skull så ser jag till att göra en massa andra "superviktiga" saker istället för att skriva på engelska redovisningen (som egentligen är viktigast...)

Jag vill åka utomlands till sommaren, med Mathias. Ska bara se över min ekonomi, hehe.

Men just nu vill jag bara ha helg, skaffa mig vuxenpoäng på en sofistikerad ost- och vinkväll imorgon(hahaha) och få umgås med Mathias och slippa tänka på skolan.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Karroo

utomlands med mig då?:)

2010-01-23 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0