Mathias

Jag heter Anna och är en blond och tokig tjej som är under 18 år. Min pojkvän älskar mig otroligt mycket för det säger han snart...

(Hahaha vet inte om han trodde jag skulle visa detta på bloggen, men skriver han det här så är det jag som bestämmer ;) )


Söndag, slut på helgen. Underbara helg. Slut på det onyttiga också. Bullarna som mamma ställde på bordet för en halvtimme sedan ska vara det sista onyttiga på en vecka, så det så! Sen så har Mathias som vanligt skämt bort mig med alldeles för mycket onyttigt.

Och ja just det, jag ska skryta lite nu också. Jag såg första skräckfilmen i år i går! (dvs typ femte i mitt liv.) Vet inte om det var en bra ide gegentligen. Efter filmen fick mathias stå bredvid mig när jag borstade tänderna och tvättade ansiktet, ända tills morgonen såg jag till att han aldrig var mer än en decimeter ifrån mig.

Jag kanske ska bort på sportlovet, om vi kommer överens om vi ska åka till London eller Prag. Till sommaren har jag och Mathias börjat planera en resa till Grekland eller liknande. Och i sommar ska  vi, familjen Nymo, till typ Italien eller något också.
= Anna är lycklig :)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: eMMa

Naaw, va gulligt! Hmm, har verkligen du sett fem hela skräckfilmer? Måste vara färre:o ;)

<3<3

2010-01-25 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0