Dagen då mathias försökte döda anna

Östersund är genomgrått, helvitt eller vad du nu vill kalla det. Träden är insvepta i vit is, husen är blekgråa av is, trafikskyltar är vita och igentäppta av is. Det är vackert, fast grått och småtrist. Precis som vanligt alltså i Östersund.

Våran middag idag var helt tvärtemot grå och trist. Det har precis slutat bränna i munnen och jag har nog druckit flera liter ikväll. Men det var sjukt gott, även fast det var starkt. Iochförsig så är all mat Mathias gör god:)

Nej, nu borde jag nog egentligen ligga och sova om jag ska orka upp ur sängen imorgon.

Och nej, inte heller denna gång kommer jag lyckas packa bra.

Hejdå Östersund. Hej Stockholm.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0