Valentines day

Glad alla hjärtans dag! eller vad man nu säger.

Jag och Mathias tjuvstartade Valentine's med att han bjöd mig på middag på Eastern, det var så sjukt gott att jag fortfarande är jättemätt.
Så idag har jag bara gått runt och lett, pussat lite extra mycket på Mathias och varit lycklig. Det är sådana här dagar det är värt att kämpa för, jag behövde bara bli påmind. Påmind om hur söt du är när du sover. Hur mycket jag älskar att vakna med dina armar runt mig. Hur du rycker till när min iskalla näsa nuddar din kind när du får en puss. Hur fin du är när du kommer ut ur duschen med håret åt alla håll och vill att jag ska hålla om dig för att du är så kall, även fast jag blir alldeles blöt. Hur underbar du är när du mitt i natten kommer på att du köpt en jättegod choklad till mig och vi sedan sitter i sängen och äter finchokladen. Det är sådana saker som gör att jag älskar dig så otroligt mycket.

Photobucket

För att du är du och för att du finns för mig.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: eMMa

Vad vackert! Ni är så gulliga med varandra så man blir rörd!

<3

2010-02-15 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0