Sabina har ju fyllt arton!!

Och jag lovade ju att skriva ett inlägg till henne.



Sabina är så söt och en riktigt gammal och sjukt bra vän. Just nu sitter du påväg till Arlanda och är borta i två veckor, hoppas du har det bra och kanske hinner läsa detta innan du åker :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag hoppas bara du förstår hur mycket du verkligen betyder för mig. Hela mitt liv har du alltid funnits där och fått mig att skratta och komma över det som varit jobbigt. Du ska bara veta hur glad jag är att ha dig som vän och jag hoppas att vi fortfarande håller ihop när vi är gamla, rynkiga och går med rullator.
Alla i hela världen borde få ha en Sabina i deras liv.

Ha det så sjukt bra i Thailand nu och kom hem och skryt över din bränna sen :)
Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0