Jag har fortfarnade söndag

Jo. Söndagshumöret sitter fortfarande kvar. Du vet det där sega, trötta, smått sentimentala irriterande lilla molnet som hänger runt huvudet. Det där som får en att ångra allt man inte gjort på helgen och som vill att det föralltid ska vara helg. Även fast jag har sovit hela natten och halva eftermiddagen vaknar jag fortfarande inte på rätt sida.

Grattis Emma! Jag ska tillägna dig ett pinsamt inlägg och en ful bild inom närmsta framtid, jag lovar. Än en gång grattis till min helknäppa och underbart gosiga vän!! :)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: eMMa

Tack va du är snäll! Haha, hmm bilderna får du ju gärna skippa;)

puss<3

2010-02-01 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0