It's like forgetting the words to your favorite song

Antingen svart eller vitt, aldrig någonting i gråzonen. Senaste tiden har 
mitt humör pendlat så extremt. Eller så är det bara jag som inte märkt det
förrän nu, eller så är jag bara konstig. Jag vet inte riktigt vilket.
Less är jag iallafall, men snart kommer våren och då blir allt ljust och
mysigt ;) Det där som Karro berättade, det där som vi inte kom på namnet
på, det stämmer nog sjukt bra in på mig.

Menmen nu ska jag inte vara sådan. Jag är ledig på onsdag, eller jag ska
vara ledare för trippelboll och vara borta från 06 till 18, men jag missar
skolan iallafall och det ska bli skönt att göra något annat för en gångs
skull.

Till helgen vill jag åka skidor och träffa Mathias, det är ju ändå alla
hjärtans dag. Men jag vet inte hur det blir
med något av det...

Nej, nu ska jag ta ett bad och bara njuta av livet.
Ha det underbart och puss på er!




It's like forgetting the words to your favorite song
You can't believe it
You were always singing along
It was so easy and the words so sweet
You can't remember
You try to move your feet
/Regina spektor, Eet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0