I don't want to feel like it's an end of a summer



Positivt tänkande var det ja...
Feberdrömmar och yrseltankar.
Men det var nog tur iallafall att jag gick på matte idag, kändes bra med en sista genomgång innan provet även fast jag var tvungen att åka hem efteråt. Sedan har jag sovit i så många timmar att jag tappat räkningen, ändå ska jag säga godnatt alldeles strax.

Jag ursäktar mitt klagande på bloggen, men någonstans måste jag få klaga i gåtor när jag är för feg för att säga saker rätt ut. Nu har även Eve fått stå ut men vi kom fram till en lösning iallafall, tror jag.

Nu ska jag gå och fortsätta drömma feberdrömmar och fundera över vad jag ska göra med mitt liv.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0