Emma fyllde ju arton!!

Jag lovade Emma att skriva några pinsamma rader och lägga upp en ful bild på henne.
Men jag vill att alla ska hurra åt Emma när de läser detta, så jag lägger upp en riktigt söt bild och skriver något gulligt om henne istället.



Jag skulle vilja skriva om första gången som vi träffades eller mitt bästa minne med Emma. Men jag kan inte minnas första gången jag träffade henne, jag kan bara gissa att det var på någon tävling någonstans för en massa år sedan. Jag kan inte heller skriva mitt bästa minne med Emma, det finns för många bra för att kunna välja ut ett. Men jag kan iallafall berätta om när vi skulle åka till skol sm -09.

Emma dricker altid drickyoghurt, eller ska jag säga drack, så även denna gång i minibussen på en liten väg någonstans i en stor stor skog. Emma ska öppna dena drickyoghurt som hon gjort med de förra ca tio tusen stycken. Hon tycker den ser lite konstig ut, men det är säkert inget tänker hon, rycker på axlarna och öppnar youghurten med stor förväntan. Då exploderar yoghurten och det sprutar youghurt över hela Emma och resten av bilen. Ingen förstod vad som hänt, vi trodde Emma bara varit lite klantig och spillt ut sin yoghurt. Men vi stannar iallafall då denna yoghurtchock överraskade oss rejält. När vi står still och Emma går ut med yoghurt rinnandes från hela sig, det gick knappt hålla sig för skratt. Vid nästa mack får vi också stanna och torka ur hela bilen för att slippa stanken av rutten mjölk som börjat sprida sig i bilen.

Detta var en helt vanlig dag ur livet med Emma.

Jag hoppas du vet hur underbar du är min vän :)

Än en gång grattis till min lilla Emma.
Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: eMMa

Åhh vad du är gullig! Jag var beredd på pinsamma bilder samt en lång report om mina missar;O) Tack anna, du är BÄST! <3

2010-02-08 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0