Tankar i advent

I helgen känns det som att det mesta gått dåligt för mig. Igår upptäckte jag att jag glömt mina älskade skor någonstans, antagligen i ås eftersom jag hade två par skor med mig den dagen. Eller på bussen till ås. Jag fick panik och försökte få tag på nån som kanske sett dem, men det går inge vidare. Jag har verkligen inte råd att köpa nya skor nu, 2,5 tusen går jag inte runt med i fickan varje dag för att kunna köpa iläggssulor och skinnskor...
Jag hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att skorna är i ås så jag kan få igen dem.

Och min mobil har fått ett eget liv. I natt klockan två fick Mathias ett sms av mig: "vad är du?". Jag gick och la mig strax innan ett och sov som en stock vid två. Mathias hade svarat på smset och varit orolig, men jag sov så djupt att jag inte vaknade. På morgonen undrade han igen varför jag hade skickat ett sånt sms, och jag skickade det aldrig, jag sov ju som en stock.

Och nu orkar jag inte skriva mer

Godnatt

Just det. Min miniräknare är borta också och jag är så förkyld att jag knappt kan andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0