Light up the fireworks in me, may all your troubles soon be gone

Ingen effektiv helg det här. I fredags var jag helt slut och min förkylning hade blivit värre, igen... så mina planer för kvällen var bara att skippa då jag knappt orkade ta mig ur soffan.
I lördags klev jag och Mathais upp alldeles för tidigt för att ta bussen till Överammer. Tanken var då att jag och Mathias skulle plugga en massa i helgen eftersom vi båda hade mycket plugg att göra. Men det där med att plugga är inte riktigt min starka sida. Så nu sitter jag här med en religionsuppgift som ska in ikväll och så måste jag plugga matte till provet imorgon bitti.

Jag är less...

Men jag och Mathais har iallafall hunnit koka knäck och han har slagit in min julklapp och jag blir bara mer och mer nyfiken på vad det kan vara :)

Jag har dessutom nästan lyckats bestämma mig för vad han ska då, men det är hemligt på bloggen eftertsom han läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0