Beautiful life

Mitt liv pendlar mellan "sambo"liv med disskussioner om vem som ska ta disken den här gången och vad vi ska äta till middag till ett ungdomssingelliv hemma med en 90-säng, stökigt rum och en mamma som tjatar om nästan allt.

Ibland tappar jag nästan bort mig själv i ett liv jag själv inte riktigt får grepp om. Men jag gillar det, annars hade jag ju inte haft det såhär.

Idag åte Mathias hem, tillslut när bilen ville starta, och jag börjar redan sakna honom. Julklappen jag fått av honom ligger lockandes i mitt rum i väntan på att det ska bli julafton, jag börjar bli rejält nyfiken. Idag upptäckte jag också att Erik har köpt en julklapp till mig, vilket jag inte hade en aning om att han skulle göra eftersom vi syskon inte brukar ge något speciellt till varandra. Så nu tror jag att jag ska åka på stan imorgon och fixa en julklapp till honom också, jag kommer inte bara på vad...

Nu ska jag ringa Mathias och försöka ställa mig in i mitt hemmahosmammaochpapaliv ordentligt, det lär bli långa samtal och mycket saknande i drygt en vecka.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0