Kreta

Sabina klagar på mig att jag inte har skrivit ett inlägg på helt sjukt länge nu. Och jag har nog inget att skylla på, förutom veckan på Kreta då, men det var ju ett tag sedan. Så på min familjs sista lediga dag kan jag ju sitta och lata framför datan och skryta över att jag har två lediga dagar till. Erik börjar gymnasiet imorgon, lillebror börjar bli stor och det känns lite skumt, fast kul för han dårå ;)

Kreta var totalt underbart. Vattnet var turkost, sanden var brännande het och ljust beige, himlen var konstant blå och jag hade Mathias vid min sida. Dessutom var maten underbar och de sålde drinkar för 4 euro. Kan det bli bättre?


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sabina

Oh yeah! En uppdatering med bilder gillas sjukt mycket! :) hihihih ser så otroligt mysigt ut:)

2010-08-29 @ 23:02:31
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0