What a wonderful world...

Min näsa gör ont och är lös. Den var tydligen bruten och ganska sned också. Så doktorn, läskiga doktorn, fixade tillbaka den. Fixa på ett lite roligt sätt med små fnitter var precis så som han trodde det skulle vara. Redan då han stoppade in bedövning i näsan och tryckte in en pincett längre än det borde gått grät jag. Sedan skulle jag få en spruta. "Det är bara som ett litet myggbett", där kom lite fler tårar. Sedan skulle det "kanske knäppa till lite", bara de orden skrämde livet ur mig. Så när själva "tillfixandet" av näsan kom låg jag där, höll i pappas hand så hårt jag kunde, blundade med mina tårfyllda ögon och skakade av rädsla.

Jag vet att jag låter dramatisk, men det var läskigt på riktigt det där. Nu sitter jag med en lös näsa som "kommer vara lös i en vecka och efter tre veckor klarar den slag lika hårda som av spädbarn"(låter ju lovande...) och får inte göra mycket. Dessutom har jag blivit snorig, och jag får inte snyta mig för då kan jag röra på näsan... Sen så förstörde jag ett par helt underbara strumpbyxor från Lonon idag, fast det var en helt annan sak.

Kommentarer
Postat av: Julia

men sötaste anna! hur lyckas du? :( tycker megamycket synd om dig i alla fall och jag hoppas att det går bra med näsan, jag som tyckte att bara ha tandställning var traumatiskt! Ingen mer kälkåkning för dig år hörru! Ta hand om dig! <3

2010-04-03 @ 00:10:22
URL: http://filippasocker.devote.se
Postat av: Emma

anna lilla, stackars dig! jag visste inte att det var så allvarligt! :/ det lät inte alls kul att "fixa näsan"... huvva. Hoppas det inte gör så ont nu iaf :) åh attans att strumpisarna skulle gå sönder :P take care! kramkram

2010-04-14 @ 16:16:54
URL: http://designofemma.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0