Bara så länge våra hjärtan klarar av att slå

Jag sitter i mitt kök och känner mig vuxen. Önskar att mamma kunde komme hem och se mina ekonomiska framsteg. Eller kanske inte sådär jättelyckade framsteg.
Jag har planerat min sommar, ekonomiskt. Det låter ju jättebra, skulle min mamma säga. Sedan kommer problemet när hon upptäcker att min planering går minus...
För första gången känner jag mig glad att jag inte kan/får följa med min familj till Turkiet i sommar. Eller iallafall glad över att jag ska få typ "ekonomisk kompensation". Annars hade jag varit såååå körd, hahaha.

Btw, jag och Rebecca har storslagna planer inför Valborg. Ne men det blir nog kul iallafall :)

Nu måste jag ta tag i allt pluggande.

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: ea

PLUGG HALV 11! D:

2010-04-27 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0