Vi var i en annan dimension

Jag sitter just nu och målar mina naglar i någon skum mintgrön färg. Jag vet inte varför, den är inte ens speciellt snygg och det enda jag ser om jag håller mina fingrar ovanför höften är små mintgröna rymdvarelseliknande färgklickar.

Update i mitt liv: Jag har inget liv.

Update i min mun: Ännu mera skrot=ingen mat som måste tuggas, ingen sömn och inget pratande.

Update i mitt kommande liv (det liv som kommer när mitt liv börjat=efter maj): Resan är preliminärbokad!!! Handpenning om tio dagar och Kreta blir vårat för en vecka i augusti :) Dessutom hoppas jag att roadtripen blir av, då är sommaren nästan komplett. Yran får vi självklart inte glömma.

Nu ska jag läsa rumänsk ränessanspoesi i åtta timmar och lyssna på deppig musik. Eller nästan, lära mig allt om romantiken och realismen...

Ha det underbart!
Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0