Och himlen är gjord av sten

Den här kvällen höll på att göra mig galen. Men Julia och Julia räddade mig med kladdkaka, film och popcorn, som jag dock råkade förstöra genom att orsaka brandrök i hela köket. Mina händer luktar fortfarande popcorn... Förutom det en riktigt bra kväll :)

Jag trodde att allt dåligt som hände mig innan påsklovet var ett tecken på att det skulle komma något bra snart. Jag måste ha missuppfattat tecknet, en bruten näsa och skrapsår på ett underben och ett ansikte är tydligen ett dåligt tecken... Igår trodde jag att jag hade brutit näsan igen, jag gick in i M (jag vet, jag är klantig) och det gjorde så ont att jag trodde hela näsan skulle lossna. Idag när jag skulle skära ost till min frukostmacka lyckades jag få osthyveln i tummen.
Så nu sitter jag med plåster på tummen och bara väntar på att det braiga ska komma och lysa upp mitt liv som en fackla en stormig natt. Komsi komsi bra saker!

På tal om stormig är jag rädd för vulkanen på Island. Tänk om det inte kommer gå att flyga på flera år, tänk om vi inte kan flyga till Grekland till sommaren.

På tal om Grekland så saknar jag Mathias.

På tal om M kom jag precis på att jag måste sova själv i natt=sova dåligt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS PÅ DIG ANNA! det luktar fortfarande popcorn här, men det är rätt mysigt :))))

2010-04-17 @ 07:54:02
URL: http://filippasocker.devote.se
Postat av: ebba

det vänder snart anna, jag lovar ! :)

2010-04-17 @ 12:12:56
URL: http://biggershoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0