häll mig full med svar

Idag är det fyra dagar tills Winnerbäcks nya skiva kommer ut!

Idag har jag varit pigg hela dagen. Det var längesedan jag var pigg kan jag erkänna. Jag förstår bara inte hur jag kan vara pigg idag när jag igår kväll var helt borta och vandrade runt i huset till midnatt.

Idag har jag haft idrott utomhus, jag glömde vantar och mössa. Efterår gjorde det så ont i öronen att jag knappt hörde något och jag kunde inte röra fingrarna.

Idag har jag bytt till norska på min mobil, så nu blir jag jätteglad så fort jag tittar på mobilen(Emma, nu skämtade jag igen litegrann. Och till er andra, jag och Emma har ett litet internskämt om norska)

Idag, på grund av ovenstående, började Emma skratta alldeles för mycket under fysiklektionen.

Idag har jag upptäckt hur gammal min lilla bror är. Visst visste jag hur gammal han var, men jag har aldrig reagerat på att han verkligen är hela femton år och går i nian. Lilla bror är visst inte så liten längre.

Idag har jag varit på Rödön och försökt lära typ tjugo barn med alldeles för mycket energi hur man går på klot, cyklar enhjuling, jonglerar och klättrar i tyg. Själv hade jag på mig randiga clownbyxor med bananer på och kan själv verkligen inte cykla enhjuling, gå på klot eller jonglera. Menmen, barnen var söta och jag klarade iallafall att lära dem något jag själv inte kan.

Idag är näst sista dagen på veckans skoldagar och alltså en dag kvar tills att vi ska fira Emma och två dagar till vår efterlängtade NV-fest.

Idag ska jag gå och lägga mig aningens tidigare än igår, godnatt.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0