Stora bilen och lilla Anna

(Jag kanske var den enda som läste boken "Långa farbrorn och lilla Anna" hehe)

Jag övningskörde idag. Från stan! Men ibland blir jag nervös och då går allt åt helvete. Som när jag ska köra in på våran gård, mellan två stolpar som står jättetätt. Jag får motorstopp ungefär sjutton gånger innan jag långsamt men ryckigt kommer in under äppelträdet.

Som ni ser har jag inte längre något intressant att skriva på min blogg för tillfället. Därför fyller jag upp internet med mina historier om min halft värdelösa bilkörning.

Nu ska jag planera bio och fika med Vallatjejerna imorgon! Och så ska jag ta en sista titt på mina tänder, såsom de ser ut utan en massa plåtskrot.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: ebba

KAN DU KUBEN?!

2009-09-04 @ 20:08:02
URL: http://biggershoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0