Så svårt att balansera mellan trygghet och panik

Helgen var kul. Minst sagt. The muppet show och Andreas som galen får en lätt att glömma dåliga tävlingsresultat.

På lördag är det NV-fest, pepp. Och på fredag ska vi fira Emma, kulkul :)

Och nu sitter jag här och snurrar nervöst på stolen. Jag har ingen aning om vart mina fysikböcker är, vilket är extremt bra eftersom jag har ett fysikprov imorgon som det kommer att gå såååå bra på, minst mvg+. (Och för alla som är som Emma och har lite svårt med humor kan jag berätta att jag var ironisk. Jag är sämst på fysik, men måste verkligen få g på det här provet.)

Och nu ska jag snart med bussen till Mathias.

Ha det underbart!
Pussar


P.s. skolan dödar mig. 8-17 och jag sover ungefär lika bra som en duracellkanin, inte speciellt mycket alltså. Jag älskar mitt liv nu, eller inte...

Kommentarer
Postat av: eMMa

Jag har INTE problem med humor!!! Jag kan inte förstå att du aldrig förstår när jag skämtar, ska jag blinka med ena ögat för att du ska se att jag är oseriös?! ;)

2009-09-15 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0