nothing on the tv, nothing on the radio, nothing i could believe in

Jävla plåtskrot! Jag kan inte prata, för jag kan inte säga s, f eller r. Och så kan jag inte le, utan att se galen ut. Och så kan jag inte äta, för jag har en stor plastgrej bakom tänderna så jag kan inte bita ihop några tänder alls. Och så kan jag inte bita av någonting heller för det gör så ont. Och så lever jag på Ipren, fast nu får jag inte ta någon Ipren förrän ikväll. Mamma blev inte alltför glad när jag tod två Ipren imorse, vilket man tydligen inte får, men vad skulle jag göra? Det måste ju ändå vara alla människors rätt att få sova!

Och filmen igår var helt underbar! Jag kan tänka mig hur jag och Karro sitter ute på havet i en segelbåt och försöker knyta sådanadära knopar, haha. Och Sabina, ja du är väldigt högljudd av dig ;)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: ebba

hm, lät ju inte så kul det där :s men det känns säkert bättre eftersom :)



sv; HÄRLIGT. då vet jag vart jag ska vända mig

2009-09-06 @ 12:37:06
URL: http://biggershoes.blogg.se/
Postat av: sabbe

stackare! håller tummarna för att det snart kommer bli bättre!

Mmm jag tror bestämt att jag skrattade högst på bion;) <3<3<3<3

2009-09-06 @ 17:10:28
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0