Man lär sig av sina misstag

Igår var allt helt lugnt. Tills det inte längre var helt lugnt. Menmen någon gång ska bli den första gång man kliver över gränsen, annars vet man ju inte vart gränsen är. Även fast vissa aldrig lär sig, men det var en helt annan sak.

Och Karro är gullig. Jag ringer och beklagar mig och det jag får höra är "Det är jättebra Anna! Nu har du ju lärt dig nåt". Och sedan berättade att hon hade börjat förbereda ett tal till mig och Mathias, vilket var nästan ännu gulligare.

Men den där trappan, det ända som är ett stort mysterium. Det är ju tre våningar! Jag förstår inte... Iochförsig så saknar jag ett bh-band och ett sko-inlägg också, men jag gissar att sko-inlägget är i Tommys bil och de där dumma bh-banden sitter ändå aldrig.

Och Karro börjar redan, eller för några veckor sedan egentligen, peppa inför nästa helg. På något konstigt sätt så gör jag också det :)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: c to the

du spydde på min sko mää :)

2009-09-20 @ 19:36:20
URL: http://carre92.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bra anna, lär dig av dina misstag <3

2009-09-20 @ 19:36:34
URL: http://filippasocker.devote.se
Postat av: evelina

JAG GILLAR DET JAG HÖR:D

2009-09-24 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0