Jag kan vara nöjd, då slutar jag se allt så svart

Söta små tyg-barn är verkligen söta. Stora tyg-barn är också söta, som Elinor och Karro när de tar i allt det kan för att göra aerobicsövningar vi själv hittat på halvt själva.

Jag fortsätter bara skratta åt min hög med läxor, vad annars kan man göra? Till alla lärare på NV: Nu är det faktiskt så att det finns de som går NV som har ett liv utanför skolan också. Och vissa vill faktiskt göra annat än att plugga 24/7. Dessutom så måste ni ju nästan få beröm, vi har knappt haft läxor eller prov tidigareoch nu har vi en eller fler läxor i varenda ämne(detta är faktiskt inget skämt, det är helt seriöst. Eller kemi, idrott och estet har vi inte läxa i, men annars...).
Jag kan säga som Karro. Livet är som en ketchupflaska, först kommer ingenting sen kommer allt på en gång.

Jag behöver bränsle som kyssar ifrån dig.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0