Jag åker till skogen, dock inte alltför länge

Jag sticker till Mårdsjön nu, antagligen så vet inte en kotte vart det ligger(jo kanske två, dom två M:en) vilket inte alls är konstigt. För att skriva mer rakt på sak: jag åker ut till skogen nu, verkligen till skogen med stort S. Där blir jag översvämmad med läxor. Helt bokstavligt talat, om jag skulle lägga mig ner på golvet skulle böckerna täcka hela mig. Hi-inlämmning, Eng-verb, Eng-grammatik, Sv-läxa beskriva bild, Sv-läsa läsa och skriva om en text, Ma-prov, Fy-prov, RIÖ, frågor, RIÖ-hemprov, Eng- Angels and demons(en bok på 600 sidor som jag valde själv, dum som jag är). Ändå så lär jag ha missat något. Jag kom just på en läxa...

Jaja drunkna i böcker är säkert bra för något, typ för lilltårna eller så.

Ha det underbart!
Pussar


Kommentarer
Postat av: sabbe

Hahaha:) <3

2009-09-26 @ 17:56:55
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0