I september börjar en annan typ av höst

Ja, vad ska man säga. Skolan är oftast trist. Jag saknar dagarna på Valla, men nu ska vi inte se bakåt. Nej nu ska jag försöka glädjas åt att jag har nästintill bara matte, fysik och kemi hela dagarna. NV08 går nämligen till fem varje dag även fast vi har bara en svenska lektion och en och en halv(varannan vecka en) engelska lektion i veckan. Jag hoppas du som läser känner hur jag bara strålar av glädje, in på bloggen och ut genom din dataskärm.

Och jag och Eve sitter och försöker rimma på orgasm, det finns inget som rimmar på orgasm.

Och jag har gått upp flera kilon i helgen när jag varit i Stockholm, jag ser fortfarande gravid ut.

Och det kanske nalkas klassfest, eller så blir det ingen som planerar och kollar upp. Vi får se vad som händer :)

Och jag och Mathias har kanske snart varit tillsammans i ett halvår. Vi trodde vi hade koll och vi trodde vi räknade varje månad. Men det visade sig att vi såklart inte hade koll på någonting. Men man kan ju alltid fira att man varit tillsammans länge, då slipper man hålla koll på tiden. Och så kan man alltid fira ;)

Nu tror jag att jag ska ta och läs Elle på engelska, enbart för att jag känner mig så duktig då när jag med min dåliga engelska lyckas förstå ett helt stycke.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0