Wasn't it you who said life was like a plastic cup?

Jag tror jag tappade all ork någon gång denna morgon. Någon gång när jag somnade om och inte vaknade förrän halv ett. Ja, hör och häpna, det är faktiskt sant att jag som aldrig sover länge på morgnarna sov till halv ett även fast jag la mig inte alltför sent igår.
Och nu har jag ingen ork kvar. Jag känner just nu inte för att kliva upp skittidigt imorgon för att träna medans alla andra som inte går riö har sovmorgon. Och jag känner inte för att gå i skolan överhuvudtaget. Prov tre dagar i rad med start imorgon, plus en engelskauppsats på onsdag. Och jag känner inte för att inte klaga heller så ni få som läser(borde kanske skriva du som läser) får läsa mitt klagande ett bra tag till. Mmmmm nv i mitt hjärta.

Och helgen då. Äntligen fick vi tid att fira vårat halvår. En sen. lång och god middag på Lilla Siam och sedan chokladfondue i lägenheten. Myspys på högsta nivå, och välbehövligt att vi äntligen fick tid att fira.

Och igår blev det tv-spels och skräckfilmskväll. Jag och Karro äger helt klart på tv-spel! Vi har iallafall mest inlevelse :)

Känner ibland att jag borde börja skriva mer inlägg som har någon mening och mindre inlägg helt utan mening. Men jag tror inte jag kommer lyckas med det, det är nog inte min grej helt enkelt.

Nu ska jag ladda upp för morgondagen. Men jag tror mer på sömn än fysikböcker. Godnatt.



You can have it all and wrap it up in the world 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0