Precis som tjackpundarn älskar sin barndom

Goddagens.
Här sitter jag framför tv:n med internet och äter stekt bröd. Och jag känner mig ungefär lika förvirrad som min middag. Pommes fritesen tog slut och då tänkte jag att bröd är ju typ samma sak(?) och slängde i brödbitar i stekpannan. Till det går Precis som romeo på repeat. Dessutom så glömde jag tröjan idag som jag skulle ha efter träningen. Och nu har jag missat bussen jsg skulle ta till cirkusen så då får jag cykla. Lyckad dag, lyckad tjej.

Nu ska jag äta upp de sista brända brödbitarna.
Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, har du upptäckt att Riöffrågerna om mental träning är skum? Hmm, får klura vidare.... Puss

2009-10-14 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0