kunde du älska mig om jag föll i tusen bitar?

Antar att allt går upp och ner. Mitt humör vandrar glatt uppåt för att i nästa sekund vandra starkt nedåt. Antar att det har med sömnbristen att göra, och stressen. Och jag antar att mammas och pappas klagande spelar extremt stor roll. Jaja jag ska inte klaga, inte alltför mycket.

Jag har ett problem. Jag har flera planer som inte riktigt går ihop. Åka till Överammer eller stanna hemma och träffa tjejerna och hinna träna. Ännu ett sådant här Anna-problem, hehe. Någon som har svårt att bestämma sig tror jag. Nu kanske Mathias har en superplanering som jag måste följa in i minsta detalj och så kanske det funkar(ungefär så iallafall). (Ser ni hur mitt humör åkte upp igen)

Nu måste jag borsta tänderna innan tandställningstråden har förstört hela min kind.

Ha det underbart
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabbe

Trevlig helg:) <3

2009-10-11 @ 15:19:23
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0