Med sommaren kommer bättre dar min vän

Kvällen igår började med tacos på golvet i "stugu-Carros" lägenhet och slutade på samma ställe några timmar senare med ben and jerrys och sex and the city. Och ännu lite senare varm choklad, som jag mycket skumt lyckades bränna, och Winnerbäck och lite depp-prat. Fast när jag tittade bort i några sekunder somnade Mathias, tror han blev lite less på depp-pratet. Men ack så söt han är när han sover.

Och ack vad less jag är på hösten och detta eviga mörker. Tressiga dagar och sömnlösa nätter har aldrig ingått i min drömbild av livet. Men jag antar att det är den verkliga bilden av livet när man går NV och dessutom absolut ska gå RIÖ och vara cirkusledare. Att vara tidsoptimist och aldrig planera gör antagligen inte saken bättre. Men jag fortsätter intala mig att det blir bättre när vårterminen börjar. Kanske ljuger jag för mig själv, men kommer fortsätta tro på det så länge det fungerar. Tur att man är lättlurad ;)

Nej, nu ska jag gå och släppa ut myran som har krupit runt här under hela inlägget.

Ha det underbart!
Pussar

Jag vill inte att det ska gå ut över dig. Men jag antar att det är en del av mig som liksom följer med på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0