Hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Nej, jag har inte glömt bort att jag har en blogg. Jag råkar bara gå natur och riö och dessutom ha en bror som sitter som fastlimmad vid datorn de få gånger jag befinner mig hemma.
Men efter en massa klagande från mig, jag sa att jag måste göra läxorna på datorn hehe, låter det som att det nalkas en egen dator i julklapp. Och som tröst för att det är bra bit kvar till julafton plockade pappa fram en gammal dator som jag nu har. Dock så är den väldigt gammal, men så länge det ändå är XP på den så kanske jag står ut med slow motion och konstig skärm ett tag till. Men ändå, man vet aldrig med mamma och pappa. De kanske bestämmer sig för att ge mig en dammsugare och en elvisp istället.

Sedan så måste ju jag också köpa några vettiga julklappar. Jag har ingen aning. Eller kanske en liten aning vad Mathias ska få. Men vad ska jag ge till mamma och pappa? Och vart när hur ska jag lyckas hitta bra julklappar till Erik och Johan? Och resten? Nej, hujedamig vad jag är sämst på att köpa presenter och julklappar...

Jag kom precis att tänka på en sak. Om atmosfäriskt syre så väldigt lätt blandar sig med vatten, som vi lärt oss på miljölektionerna, får man i sig mer syre om man skakar vattenflaskan/glaset innan man dricker vattnet?  Isådanafall, är det bra eller dåligt?
Svar behövs, annars kommer jag gå ner mig i mina funderingar(typ).

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: eMMa

Haha, vad gullig du är!

Köp en elvisp till dina föräldrar, så kan du låna den;) puss

2009-11-29 @ 13:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0