Alltid nåt som ville jaga och förvirra. Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten

Feberdrömmar i soffan halv tre en tosdag. Stekt ägg och risifrutti till middag. Vet att jag har en massa läxor och annat att göra, men jag sitter fast som paralyserad vid Spotify och lyssnar på Winnerbäcks underbara röst. Kanske skippar historian imorgon, känner mig inte pepp på att ha hål i över två timmar för att enbart titta på någon dålig film. Känner mig allmänt opepp på allting. Ska se om det går över med lite sömn.
Lägga mig under täcket och sova i några månader tills det blir ljusare känns annars otroligt lockande.


Kommentarer
Postat av: sabbe

stekt ägg och rissifrutti låter väldigt gott :P :)

2009-11-11 @ 19:49:32
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0