Och det luktar just som asfalt gör om våren

Hunnit med mycket på bara några dagar.
Dopingtest, kissa i en burk(när någon stod och tittade så man inte fuskade, smått pinsamt!)
Ätit tårta hos landshövdingen. Cirkusen hade vunnit högsta summan pengar ur en stipendiefond som kungen startat och vi fick brev från kungen om att vi var bra förebilder för ungdomar i resten av Sverige osv.

Och idag har jag och Eve berättat om våra liv de senaste två månaderna vi knappt träffats, Eve den lilla sjuklingen har ju legat hemma extremt länge. Det var mycket vi inte visste om varandra. Dock så har väl vi båda haft våra föraningar, men ändå(jag har iallafall inte vågat säga nåt :P). Helt klart mycket mycket komiskt iallafall.

Förövrigt så tror jag att jag nådde en gräns i morse. Jag börjar bli så otroligt trött nu. Jag stressar för mycket och då kan jag varken sova eller äta, och om jag inte sover eller äter och tänker för mycket blir jag bara helt slut både fysiskt och psykiskt. Så i några veckor nu har det inte gått bra att träna, jag har bara inte någon ork för det. Och imorse, jag vaknade av väckarn men tog mig verkligen inte upp ur sängen. Hade inte mamma nästan bokstavligt talat dragit upp mig och övertalat mig att gå till skolan hade jag nog fortfarande legat kvar där hela dagen.
Min nästa sovmorgon längre än till typ åtta är andra helgen på sommarlovet. Det känns ju helt sjukt bra alltså...

Imorgon hoppas jag vi hinner med glass och mitt favorit strössel, som jag hittade idag på traktören:rosa och lila hjärtan, efter cirkusen :)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0