Sov du lilla videung, än så är det vinter...

Åh vad jag älskar att sova. Veckans hittills bästa ögonlick måste ha varit när jag vaknade i morse strax innan sju av att familjen pratade och sprang runt och jag bara kunde somna om i två timmar till. Det finns bara ett ord för det: underbart! (Dock några fler liknande ord kanske. Sådana som härligt, fantastiskt, otroligt skönt och så vidare och så vidare).
Nästan ännu härligare var det när jag vaknade precis innan väckaren och kände mig sådär hoppig och pigg och slängde mig över väckarna med några graciösa rörelser full med förväntan över denna härliga dag. Dock så försvann allt detta då jag sätter mig upp och känner att mitt huvud är fullt av snor och väger ett ton, min röst låter ungefär som om jag druckit en flaska whisky och mitt ben är nästan orörligt.
Genast kom mitt vanliga morgonhumör fram och jag hade kunnat sova i tio timmar till. Dock så tog jag en lång dusch istället. Och nej, det var inte härligt. Ifall du aldrig duschat utan att duscha ena vaden rekommenderar jag inte dig att testa det. För att inte vaden ska bli blöt måste man hålla den högre upp än höften, det blir ganska jobbigt efter en kvart...
Som sagt, jag älskar iallafall att sova!

Resten av dagen var allmänt grå och blöt och rann iväg ganska så fort. Men för ett tag sedan då jag och min bror såg Champions Leage-finalen(ett måste varje år!) så snodde jag hans mobil och svarade på ett sms han fått. Jag hade ingen aning vad smset betydde, så jag gissade mig fram till ett långt och invecklat svar utan att min bror hade en aning om vad jag gjorde medan han gick och blandade oboy. Det visade sig att jag hade gissat helt fel och allt blev bara allmänt roligt. Jag kanske borde tillägga att det är tur att jag och min bror har samma humor ;)

Nu ska jag göra en helt underbar pastasallad till imorgon då NV08 drar till Önsjön på mentorsdag.

Ha en underbar sömn inatt!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabbe

Hahahah men anna då! Inte får man sno brorsornas mobiler och svara på sms heller! Hahaha jag har också gjort de fast min brorsa vart SUUUUUR inte GLAAAAAAD!! Hahahaah<3

2009-05-29 @ 18:47:35
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0