Summering av Storsjöspelen. Only for you

Sol, sol, sol, sol, sol, sol och lite varmt också kanske.

På hundra meter hade det kunnat gå hur bra som helst, mina ben kändes underbart lätta och snabba och det var perfekt väder. Men självklart ska jag klanta till allting, som vanligt. Jag springer inte ens. Liksom hallå, det är väl det som 100m går ut på, att springa så fort som möljigt!!! Men jag lyfter inte ens på benen och springer allmänt fel. Menmen tiden var ändå okej.

Och idag var det dags för kula. Tidigt, alldeles för tidigt för mig att ens kliva upp innan tio då jag idag skulle vara pigg nog att starta. Men konstigt nog kände jag mig jättepigg redan då jag satt på bron vid sju och åt frukost i solskenet med fåglarna som kvittrade och jag kände en lätt sommarbris. Och jag har nog aldrig tidigare stött så bra som på instötningen idag... Synd bara att jag inte gör samma sak när det gäller. Fast även här blev resultatet hely okej ändå. Men nöjd, det är jag inte.

Nu längtar jag ihjäl mig efter mig säng. Godnatt gott folk!
Pussar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0