Sommartiden hejhej sommartider

Underbart dygn.
Igår lämnade jag min väska hos Mathias för den är så sjukt tung att bära på. Och då fick jag uppleva hur sjukt kul det är när Andre ska laga mat, hahaha jag skrattar nästan än.
Sedan, efter cirkusen, skulle vi grilla. Det var väl inte speciellt bra grillväder, men har jag och Karro bestämt oss för att grilla ska vi också grilla. Jag och Karro hittar ända vindstilla stället på typ hela frösön, Karros sko hittade även "bajslera", och vi gjorde världens gulligaste lilla brasa. Tillslut kommer Madde, Tommy och Mathias. Tommy och Mathias tyckte nog inte att våran minililla brasa var så gullig ;)
Kvällen började lida mot sitt slut i Maddes lilla lya. Sjukt dålig musik och fyra sjukt trötta människor, som tillslut sent någongång tar sitt förnuft till fånga och Tommy skjutsade hem Mathias och mig.
Och imorse blev det sen frukost på Mathias balkong, myspys. Rostat bröd med skagenröra, mmmm!
Och idag på stan har jag hittad alldeles för många skor jag vill ha och ätit en alldeles för god sallad på news.

Och nu ska jag strax till Karro för en mysig liten tjejmiddag :)

Haha, och Madde, dina överraskningspresenter är... ja vad ska man kalla dem... udda, haha.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0