Mitt liv ser ljust ut...

Kul att jag är dödstrött, har ont i ögonen och magen, äter skitmat, stressar men hinner ändå aldrig någonting för tillfället. Kul att allt detta leder till att det går sämst att träna och kul att jag ändå fast jag är i sämst form, och dessutom har huvudvärk, ska åka iväg och tävla om bara ett litet tag. Kul, så kul att jag skrattar ihjäl mig...

Och mitt svenskabetyg kommer dömas stort efter mitt tal imorgon. Det är redan förutbestämt hur det kommer gå, jag vet inte ens hur man uttalar Michelangelo, med sj-ljud eller k...

Fast Mathias är gullig som vanligt, Julia är söt i korridoren, Emmas bandage och kryckor är charmigt, Madde har ju sina stunder hon med och Anna sprider glädje så som hon alltid gör.

Nu är det snart bråttom, dessutom är det sämst tävlingsväder.

Ha det underbart iallafall!
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0