It ain't me babe, it ain't me you're looking for

Fyra prov av sex lektioner. På två dagar!! Och dessutom så hade vi jobbig RIÖ-teori idag, jag tror det är första gången vi faktiskt gjort något på den där teorin. Borde väl vara lite glädjande, kanske...

Dessutom har jag ett stort problem, i min värld. Jag har inte varit hungrig i snart en vecka. Jag som alltid gick runt och klagade på att jag var hungrig varannan timme och åt därimellan. Vad har hänt? När jag inte är hungrig är det inte kul att äta, och är det inte kul att äta struntar jag helt enkelt i att äta överhuvudtaget. Min mening med livet, eller att äta egntligen, är ju att det ska vara kul att äta. Igår åt jag en laxmiddag till middag, bara för att lax alltid varit det godaste jag vet. Det var inte kul att äta ens det...

Dessutom är jag förvirrad, och det som förvirrar mig går inte beskriva i ord, jag vet inte ens riktigt vad det är. Hur ska jag då bli av med det?
Det är inte ditt fel, och dessutom är jag så dålig på att lyckas. Jag är för rastlös och förvirrad av mig.

Nu ska jag nog gå och duscha, sen lär jag slockna så väldigt fort i sängen. Imorgon väntas grillning om vädret tilllåter :)

Ha det underbart underbara männiksor!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0