Allt du har är massa tid

Just nu är det fullt upp med cirkusen. Och friidrotten. Och skolan.
I tisdags var det fullt schema hela kvällen, från fyra till nio. Igår fick jag mail om att jag skulle lämna in skol-if uppgiften innan fyra, lyckat jag som inte hade börjat med den. Men ändå så lyckades jag. På hålet innan lunch och på spanska lektionen, då jag "pluggade i biblioteket", skrev jag nästan två A4-sidor. Dock så älskar jag styckeindelningar. Efter skolan var det bara att springa till cirkusen för att vara där till efter nio. Sedan fort hem och packa väskan och åka till Mathias, vi skulle dessutom hämta cykeln på vägen dit. Och idag var det bara att skynda sig till cirkusen till tolv. Nu kom jag nyss hem och nu väntar kalas för farmor och släktträff. Innan jag ska sova och åka till cirkusen...

Men ändå. Just när jag cyklade från cirkusen idag, i jeans tjocktröja och gröna krumelurer i ansiktet. Jag lovar att jag såg allmänt galen ut, jag blev utstirrad av alla jag mötte. Just då var det smått kallt också, men vad spelar det för roll när det är grönt och sommaren bara hänger i luften i väntan på att komma hit på riktigt.
Just då, när jag cyklade där med gröna krumelurer i ansiktet och såg allmänt galen ut, just då kom jag på att: "fan van jag är lycklig ändå!" Just då fanns det ingenting i mitt liv jag skulle vilja ha annorlunda.


Så, ha det underbart alla underbara människor i era underbara liv!
Pussar i massor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj va glad jag blev av "fan vad jag är lycklig ändå!" :D Det spred sig glädje i hela kroppen :D puss<3

2009-05-26 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0