För mycket tid att tänka

Kvällen avslutades med att jag och Sabina gick hem. Som vanligt så blir det en deep-talks-promenad. Då blir jag alltid så filosofisk och tänker sådär lite för mycket som jag kan göra ibland. Någon gång, när vi börjar närma oss våra hem, tror jag att det mesta slutade i att jag tänker för lite i vissa stunder. Typ Sabina är smart och jag kan vara korkad ibland, eller något liknande. Det som är helt sant iallafall är att jag älskar våra depp-talks-promenader och att Sabina är riktig gullig ibland. Och Sabina, jag ska rädda dig från hemskheter hahaha.

Och en till sak. Det känns som att det var evigheter sedan jag umgicks med Karro, visst träffas vi ibland men ändå... Jag minns sist vi hade en AnnaKarro kväll och det var sjukt längesedan, och fan vad jag saknar det. Vi får skärpa oss och planera in en gammal hederlig mysig kväll framöver!!

Och Kicki sa idag att min skapelsemys var bra! Helt oootroligt, det är den första komplimangen jag får för något jag skrivit sedan vi började gymnasiet. Jag är överlycklig, typ.

Och! Anna har fyllt år under lovet! ETT RIKTIGT STORT GRATTIS TILL ANNA!!!

Och så kan jag ju avsluta med Karros gamla citat.
 "Livet är som en ketchupflaska. Först kommer ingenting sen kommer allting på en och samma gång. Precis som Per Gessle sjunger: här kommer allting på en och samma gång."

Ha det underbart!
Pussar


Kommentarer
Postat av: Anna

haha karro har kommit med många minnesvärda citat ;)

2009-03-11 @ 21:17:26
URL: http://endastanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0