Godnatt och sov så gott

Hum... dagens fråga, hur går det med Annas reportage? -Det går som vanligt, med alla udda svenskauppgifter, inte speciellt vidare. Fast om man tänker på att jag har skrivit nästan en hel sida på en dag så går det sjukt bra. Mathias kom för att hjälpa mig. Vi tycker ganska olika om hur man skulle skriva, men ett antal meningar blev det iallafall. Och idag fick vi efterätt blåbär och hallon paj, det var ju gott iallafall ;)

Imorse vaknade jag klockan tio och trodde jag skulle få sova ett tag till, men inte det. Mamma kommer in och säger åt mig att kliva upp för att det snart var lunch. Jag som hade svårt att sova igår kväll, för att det var så kallt och jag låg och skakade ;) Så jag skruvade upp mitt element och nu luktar det istället bränt i mittt rum.

Nej, nu måste jag gå och bli trött så jag kan sova snart.

Förövrigt så kom jag på idag att vi hade glömt att hämta ut tygen i fredags. Det som var jätteviktigt och vi fick absolut inte glömma det eftersom tygen absolut skulle vara på cirkusen på måndag morgon. Jag fattar inte att vi alltid glömmer eller klantar till allting. Tror Doris blev sur, igen.

Sov så gott alla underbara människor!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0